کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد مطح کرد

ضرورت تقویت پیوند بین مردم و نظام در بیان خدمات دولت

31 مرداد 1393 ساعت 15:53

مدیران باید در بیان خدمات، سیاست ها و رویکردهای دولت به تقویت پیوند مردم و نظام توجه ویژه ای داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا و پرهیزکاری استقامت و پایداری در راه ارزش‌های دین است.

وی با تسلیت شهادت امام صادق(ع) بنیانگذار مکتب جعفری، افزود: ما شیعیان مکتب و مذهب خود را مدیون مجاهدت‌های این امام بزرگوار هستیم و برهمین اساس باید تلاش کنیم تا با پیروی از این مکتب مسیر و راه رستگاری خود را پیدا کنیم.

نکونام با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: دولتمردان بکوشند تا با الگوگیری از این دو شهید بزرگ در مسیر خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با قدردانی از اقدامات دولت یازدهم، افزود: با تعامل و مشارکت همگانی می‎توان در راستای تقویت نقاط مثبت و رفع کاستی ها گام‌های موثری برداشت.

نکونام اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دولت‌هایی بر روی کار آمدند و هریک خدماتی به مردم ارائه دادند.

وی بر ضرورت استحکام پیوند بین مردم و نظام از سوی دولتمردان تاکید کرد و گفت: مدیران باید در بیان خدمات، سیاست ها و رویکردهای دولت به تقویت پیوند مردم و نظام توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد همچنین روز پزشک و روز صنعت دفاعی را نیز گرامی داشت.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17109

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17109/ضرورت-تقویت-پیوند-بین-مردم-نظام-بیان-خدمات-دولت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir